reklama

kráska z obrazovky

Vchádzam do televízneho štúdia. Dneska sa mi strašne nechce. Tá včerajšia reportáž na párty milionára mi dala poriadne zabrať. Po piatom poháriku Rémy Martin Louis XIII som mala povedať nie. Ale nestáva sa často, že môžem chľastať doslova zlatý koňak...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Na šťastie pre mňa, máme skvelý tím vizážistov. Behom hodinky urobia z kráčajúcej mŕtvoly nádhernú ženskú. Nanesú mi na moju dokonalú pleť make-up a púder. Nešetria s nanášaním, tak ako to mám rada. Potom nasledujú vrstvy sypkých a tekutých očných tieňov. Veľmi sa mi páči ako vedia skombinovať rôzne farby. Hneď sa cítim príťažlivejšia. Ešte farba na líčka, samozrejme sýtočervená, a som hviezda. No, niežeby som bez toho žiadnou nebola.

Nasleduje obliekanie. S tým väčšinou tímu pomáham. Predsa sama najlepšie viem, čo mi sekne. Uzučké mini šatôčky s extravagantným kombinovaním vzorov a farieb. Dnes mi padli do oka leopardie kokteilky s fialovo – oranžovým opaskom a, ako inak, s mega veľkým výstrihom. Nech všetky ženy blednú závisťou nad mojimi pravými dokonalými super prsiami a muži nech slintajú a hádajú ich číslo. Vám ho, ale poviem – trojky! Ešte dopasujem nejaké štekličky, ale nech sú úplne inej farby. To je na zvýraznenie kontrastov. A aby som nezabudla! Nádherné dlhé náušnice s perím. Hit tohtoročnej jesene! No ženská ako lusk musí mať aj poriadny šperk v krku! Tentoraz som zvolila ružovo- zlatú reťaz, najnovšiu kolekciu od Vivienne Westwood.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už sa zverím len do rúk kaderníkov a som hotová. Aké majú len šikovné pršteky. Milujem keď sa mi hrabú vo vlasoch! Tento účes vyzerá naozaj dobre. Ale, ale, dnes si niekto dal poriadne záležať! Vypnutý drdol z mojich originálov a dole platinový príčesok až pod zadok. Som ja ale kočka! Opäť pripomínam, že tou šelmou som aj bez vizážistov!

Prichádza moja chvíľa. Vkráčam na pľac ako dáma s veľkým D. Ó, aká môžem byť len pekná v žiare tých miliónov reflektorov! Preškoda, že tu nie je žiadne zrkadlo... Klapka odštartovala, môžeme začať. Na veľkej obrazovke predo mnou behá môj text. Už asi sto krát som režisérovi hovorila, že čítačku nepotrebujem. Ja a zabudnúť text? Nikdy! Však som nejaký profesionál! Ruky mierne pri tele, aby som nimi nekmitala z jednej strany na druhú. To sa predsa nerobí. Pery mierne našpúlené, aby sršal zo mňa sexepíl. Ako ja milujem túto prácu! Ale poviem vám. Nie je to jednoduché! Text si vymýšľam sama. Chodím na všetky spoločenské podujatia horných desaťtisíc, no v našom prípade len horných tisíc. A chváliť módne výstrelky niektorých celebrít, len aby urobili so mnou rozhovor? A všetko správne okomentovať? Vyčerpávajúce... Je to aj veľká zodpovednosť! Prinášať dôležité správy o živote. To nie sú žiadne povrchné kecy o varení, to teda nie moji zlatí! Nuž aspoň vidíte, aké to má slečna v šoubiznise ťažké. Najväčšou výhodou je to, že som nemusela prejsť žiadnym konkurzom...

Alexandra Borzy

Alexandra Borzy

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Malá tretiačka na masmediálke v Košiciach, ktorá rada dáva najavo svoje názory. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu