reklama

bez miery, bez hanby

„Čašník, eššššte jedného panáka!“ – „Nie, Vám už nenalejem!“ – „A to užžžžž prečo? Šak ja som v pohodeee!“ Iste to všetci poznáte. Ťažký deň v práci, či v škole, rodina nevďačná... Už ďalej nevládzem! Musím si zresetovať hlavu! A kto vylieči všetky moje rany? Najlepší „kamoši“ Jim a Jack. Vytasím fľašku kvalitnej whisky, schovanú pre stav núdze, a cickám. Chutí to zvláštne. Cítim prílev endorfínov a pomalé rozotrenie obrazu. Začínam byť plná vášne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A na druhý deň? Čo okno, rovno francúzske dvere! Bolí ma hlava jak koňa, oči mi páli Slnko a nevládzem ani natiahnuť ruku po pohár čistej vody. Suší ma. Na zápästí mám pečiatku klubu, kde som balila chlapov a oblečenú len spodnú bielizeň. Ach jaj ! Zrazu začujem čudné kvílenie vedľa mňa v posteli. Otočím hlavu a, no do čerta, vedľa mňa váľa šunky nejaký chalan. Poobzerám sa po izbe a zisťujem, že ani nie som u seba. Skvelé. Kde potom môžem byť? Snáď na druhom konci mesta! Najhoršie na tom je, že nemôžem len tak zdrhnúť. To by som vyzerala ako prostitútka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mudrci vravia: „Alkohol nič nevyrieši.“ Ja dodávam: „Za to ani pomarančový džús!“ Na čo byť v napätí, keď sa môžem uvoľniť. Tancom sa obtierať o dievčatá a tým dráždiť mužov. Našpúlim pery a oni ma už na niečo hádam pozvú. Život je zábava!

Za to všetko môžem vďačiť svojej slovenskej náture a barom. Podnikom, ktoré sú otvorené od siedmej rána a non – stop nalievajú. Koho zaujíma či je nedeľa alebo pracovný deň. Od svitania do ďalšieho svitania môžem chľastať koľko moje telo znesie. Alebo aj viac.

Potom sa snažím tváriť nenápadne. Nie, ja nie som taká! Viem byť aj zodpovedná. Lenže všetka moja pretvárka zlyhá ako náhle stretnem niekoho z predchádzajúceho večierka: „Hej, včera si bola dobrá!“ A ja sa schovávam za kamarátku. Vždy si sľúbim, že už budem poslúchať. Ja už nepijem. No jasné. Koľko krát si to ešte poviem? Ale, klamstvo mi nepomôže. Nikdy sa nepoučím. Ani netreba. Som obklopená ľuďmi s tou istou chuťou do života. Chcem sa s nimi zabávať...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

... Až nato, že mám len 20 rokov.

Alexandra Borzy

Alexandra Borzy

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Malá tretiačka na masmediálke v Košiciach, ktorá rada dáva najavo svoje názory. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu